Monday, July 21, 2008

Akhirnya...

Yahooo...akhirnya dapat peluang jugak nak menulis blog...dah lama berhibernasi...bukan apa tak de masa sebenarnya.....
Akhirnya....aku dapat menjejaki kaki ke tempat impian ku....seronoknya rasa hati ini...Walaupun ada banyak perkara yang perlu ku korban kan..Betul lah kata orang kita tak boleh miliki semua benda dalam satu masa dan kita perlu membuat pilihan yang terbaik...Kadang-kala memerlukan pengorbanan.
Akhirnya aku dapat apa yang ku impikan..setelah sekian lama aku menunggu peluang ini...Akhirnya aku dapat balik kampung asalku setelah hampir 13 tahun merantau di negeri orang...Akhirnya aku dapat menjaga ibu-bapaku dan tinggal disisi suami seperti teman-temanku....
Akhirnya aku tahu setiap kesabaran itu ada ganjarannya cuma yang paling penting BERDOALAH selalu kepada yang SATU...Insyaallah..pasti dimakbulkan olehya suatu hari nanti.
Akhirnya kita terpisah jua...Kepada sahabat yang disayangi dan dihormati sekalian ketahuilah dimana sahaja diri ini berada, walaubagaimana sekalipun keadaan diri ini yang pasti ingatan ku terhadap kalian semula tidak mungkin terpadam....

3 comments:

Jankaulu said...

p tahniah selamat berbahagia, mesti tak semudah mereka sangka melepaskan mereka pergi kan, kan?

madier said...

kau pegi jua....

Eja said...

Tahniah...dlm kesedihan dan kepedihan dihati...