Thursday, July 24, 2008

My workstation - meja



Dah sampai masanya aku tinggalkan meja kesayanganku, tempat aku mengadu nasib, meluahkan perasaan dan segalanya la. Perkara pertama bila datang tempat kerja ni mesti meja la tempat tujuan selepas mesin punch card (penting tu). Segalanya ada disitu. Itu lah jantung bagiku kalau di sini, aku rasa orang lain mempunyai pendapat yang sama kot. Sebab tu kedudukan meja itu penting, keadaan lampu, aircond dan persekitaran amat penting dalam menyumbang kepada mood aku dalam melaksanakan tanggungjawab seharian sebagai pensyarah.
Ada orang kata meja ni panas, ada yang kata ada "ong" dan ada juga kata pernah nampak entiti baru kat sini. Misterinya ..... Tapi tak pasti la kerana hanya Tuhan sahaja yang tahu. Yang pastinya aku happy duduk di meja ku ini....

1 comment:

Eja said...

pastinya aku merinduimu...sbb aku duk belakang mu...